دلم گرفته علی...دیگه هیچی نمیخام هیچی....

ღ♥ღ!~چه حس خوبیه داشتنت~!ღ♥ღ

ღ♥ღمخاطب من، دنیای من استღ♥ღ

دلم گرفته علی...دیگه هیچی نمیخام هیچی....

دلم خیلی گرفته...

الان کسی خونه نبود خاستم باهات بحرفم...اینبار تو نمیتونستی بحرفی

سرم گیجه....اس دادی میتونی اس بدی....

اونم فقط دوتا اس دادی و...نمیدونم چی شد شاید خابت برد!

خسته ام دیگه بخدا...بعضی وقتا به خودم لعنت میفرستم بخاطر این رابطه

رابطه ی بی سروته...ای کاش نبود!

نمیدونم پای چی موندیم باهم...دوست داشتن همدیگه حماقتی بیش نیست

حوصله هیچی رو ندارم...توهم که هیچوقت واسم وقت نداری!

وقتی هم که داری یا بابامو میاری جلو چشمم تا ج هر پیامی رو بدی یا...

یا یهویی چهارتا پیام نداده خواب رفتی..

کاشکی دوست داشتن نبود...خسته ام ای خداااااااااااا...خسته ام

دیگه دلم بغلتوهم نمیخاد...

دلم هیچی نمیخاد...هیچی!

کاشکی بودی بزززززدمت..تا یکمی آروم بشدم

نه...اگه بودی دیگه غمی نداشتم...

بمیرم الهی هرچی زودتر..خلاص بشم



نظرات شما عزیزان:

یه دختره فضوول
ساعت9:03---12 تير 1392
خیلی ناراحت شدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, ] [ 1:10 ] [ ღ♥ღناتگلیღ♥ღ ] [ ]